وزارت ورزش و جوانان به اظهارات محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸        19 January 2021
محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در تاریخ ۹۹/۹/۹ با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره اساسنامه فدراسیون و اوضاع فعلی فوتبال ایران گفتگو کرد که مشروح اظهارات وی در خبرگزاری تسنیم با تیتر «دادکان: وزیر ورزش و معاونش در انتخابات فدراسیون لابی می‌کنند/ هیچ موقع گزینه وزارت ورزش نبودم» منتشر شد.  

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مصاحبه دادکان، جوابیه‌ای برای خبرگزاری تسنیم ارسال کرده که عیناً در زیر می‌خوانید:

«وزارت ورزش و جوانان براساس وظایف حاکمیتی و اختیاراتی که به آن محول شده است اقدام به برگزاری مجامع عمومی فدراسیون‌های ورزشی اعم از (سالیانه، انتخاباتی- فوق العاده) در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌نماید؛ بر این اساس طبق تبصره ذیل ماده (هفت) اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مصوب جلسه مورخ ۸۱/۰۲/۱۱ هیئت محترم وزیران تهیه و ابلاغ آئین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخابات رئیس فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان واگذار گردیده است.

با عنایت به مفاد قانونی آئین نامه صدرالاشاره که در تاریخ ۹۶/۶/۱۴ بروزرسانی گردیده است. فرایند ثبت نام از داوطلبان احرار پست ریاست فدراسیون در فرجه زمانی مشخص صورت می‌پذیرد. پس از اتمام دوره ثبت نام به استناد ماده (هشت) آئین نامه مذکور، کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان و شورای تجدید نظر با حضور اعضا تشکیل می‌شود و برابر موارد مشروحه در ماده (شش) همان آیین‌نامه، صلاحیت مدیریتی افراد واجد شرایط مورد بررسی قرار گرفته و جهت اقدامات بعدی به دفتر مرکزی حراست معرفی می‌گردند.»
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: