گزارش پارسینه از یک شایعه عجیب؛
ظاهرا قرار نیست پرونده برانکو و پرسپولیس به پایان برسد و حالا وکیل سرمربی کروات موضوع جدیدی را مطرح کرده است
کد خبر: ۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱        16 January 2021

تحریریه پارسینه _ گروه ورزش : ظاهرا قرار نیست پرونده برانکو و پرسپولیس به پایان برسد و حالا وکیل سرمربی کروات موضوع جدیدی را مطرح کرده است.

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش با ارسال نامه‌ای رسمی به پرسپولیس، از این باشگاه خواست تا هرچه زودتر مالیات قرارداد موکلانش را پرداخت کرده و تسویه حساب مالیاتی برای سال های ٢٠١۵، ٢٠١۶، ٢٠١٧ و ٢٠١٨ را برای او ارسال کند. 

در این نامه تاکید شده که اگر این موضوع در دستور کار باشگاه پرسپولیس قرار نگیرد، وکیل برانکو موضوع را با طرح شکایت از طریق AFC پیگیری خواهد کرد.

بر اساس قرارداد مربیان کروات سابق پرسپولیس، این باشگاه باید مالیات درآمد این مربیان را پرداخت کند و دستمزد دریافتی آنها به صورت خالص محاسبه شده است.

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ این خبر را تایید کرد. اما این اتفاق باعث شده تا شایعه بازگشت برانکو به ایران البته بعد از برداشته شدن منع حضور مربیان خارجی در ایران بیش از پیش تقویت شود!

برانکو که بعد از قهرمانی‌های پیاپی با پرسپولیس به دلیل عدم تعهد مالی ایرج عرب به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد و به الاهلی عربستان رفت، بیش از یک سال طول کشید تا مطالباتش را دریافت کند اما این بار قضیه شکایت وکیل او مربوط به مالیات قرارداد ۴ ساله‌اش می‌شود.

اگر در سایت‌ها سرچ کنیم می‌بینیم که مالیات برانکو و فدراسیون فوتبال بحث دیرینه‌ای است و وقتی او میخولست به پرسپولیس بیاید مالیات سال ۲۰۰۶ برانکو پرداخت نشده بود و با تعامل فدراسیون و باشگاه پرسپولیس، از سوی یکی از افراد متمول سرخ‌ها پرداخت شد البته با غرامت دیرکرد ۱۰ ساله!

حالا شاید برانکو قصد دارد بار دیگر و بزودی به فوتبال ایران بازگردد. اگر از باشگاه استقلال و سپاهان صرف نظر کنیم دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور می‌مانند که از دو منظر شاید در برهه‌ای یکی دو ساله مربیان خود را دیگر نداشته باشند! یحسس گل محمدی البته تا ۱۴۰۲ قرارداد دارد اما باشگاه تراکتور طبعا با مسعود شجاعی به صدرت بلندمدت ادامه نمی‌دهد و هیچ بعید نیست باتوجه به نفوذی که مالک تراکتور دارد بتواند این قانون را لغو کند تا برانکو به این تیم برود!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: