کد خبر: ۸۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱        13 January 2021
تصویر برای ارسال

designer طراح مد بهنود جواهرپور ابتکار عمل را برای تأمین بودجه برای حداکثر 20 خلاق مبتلا به بیماری همه گیر آغاز کرد.

● بودجه برای مارک های مد ، کارگران کارخانه های مد ، خیاطان ، خرده فروشان و دیگر افراد خلاق نیاز به پشتیبانی آزاد است

● یکی از بسیاری از اقدامات خیریه که توسط طراح از طریق بنیاد بهنود خود انجام می شود

Foundation بنیاد خیریه همچنین کلاسهای هنری را برای کودکان مستضعف در نپال و ایران برگزار می کند

● Behnoodegiveback در اینستاگرام ایجاد شده است تا به افراد نیازمند کمک کند داستان خود را به اشتراک بگذارند

یک طراح مد مورد تحسین و پشتیبانی Covid-19 از طریق مجموعه ای از 20 کمک هزینه خیرخواهانه پس از آنکه صنعت جهانی تجارت تأثیرات مخرب اقتصادی و تجاری را از این بیماری همه گیر متحمل شد ، به خلاقان مد کمک می کند.

بهنود جواهرپور متولد ایرانی ، برچسب لوکس لوکس خود را بهنود در سال 2005 در ناپل ایتالیا تاسیس کرد و برچسب آن خیاطی نفیس کت و شلوار زنانه و زنانه و لباس سوارکاری برای مشتریان متبحر بود. مجموعه های Behnoode از طریق همکاری با هنرمندان معاصر با در نظر گرفتن آثار آنها در طراحی های او و همچنین خیاطی های تیز و رنگ های روشن ، مورد تحسین منتقدان در سراسر جهان قرار گرفته اند و در میان بسیاری از رسانه های مد از جمله L'Officiel ، Harpers Bazaar و در Fashion TV به نمایش در آمده اند.

تصویر برای ارسال

هم اکنون در حالی که بسیاری از جهان از تأثیر گسترده شیوع ویروس کرونا رنج می برند و با مشکلات عظیم اقتصادی روبرو هستند ، جواهر پور وظیفه خود را برای کمک به کسانی که بیشترین نیاز به صنعت مد را دارند بر عهده دارد.

از طریق بنیاد خیریه خود ، بنیاد بهنود ، طراح قصد دارد به 20 نفر از خلاقان ، طراحان ، خرده فروشان ، کارگران کارخانه های مد ، خیاطان ، خیاطان ، کارگران و سایر خلاقان لباس که نیاز به حمایت حیاتی دارند کمک هزینه و پشتیبانی کند.

برای واجد شرایط بودن برای درخواست ، افراد خلاق باید از طریق وب سایت وی درخواست درخواست ارسال کنند. هشتگ #BenoodeGivesBack برای کمک به مردم در زمینه به اشتراک گذاشتن داستانهایشان با طراح در اینستاگرام ایجاد شده است که چرا احساس می کنند به کمک و پشتیبانی او نیاز دارند. او متعهد شده است كه هر درخواست را شخصاً بخواند و در كمك به مستقيماً نيازمندان با ذهني باز و قلب باز است. متقاضیانی که درخواست خود را ارسال می کنند ، قبل از درخواست کمک هزینه و ارسال ، منوط به تأیید وضعیت فعلی خود خواهند بود.

طراح صحبت در مورد تسکین کمک هزینه نقدی خود گفت: "تلاش های مشترک ما برای نجات کسانی که تحت تأثیر بحران قرار گرفته اند به پایداری صنعت ما کمک می کند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که مانند یک صنعت مدرن که برای بهبود همه متحد است ، عمل کنیم.

این ابتکار یکی از ابتکارات بنیاد بهنود وی است که در سال 2016 برای حمایت فعال از ابتکارات هنری ، خلاقیت و کمک به کودکان محروم برای دسترسی به آموزش هنری آغاز شده است. این پروژه ها شامل همکاری با جوانان نپالی برای تهیه آموزش هنر و طراحی ، تحصیل ، مسکن و تهیه وسایل و ابزار مورد نیاز برای شروع زندگی در آنها است.

در بیانیه ای در وب سایت بنیادها آمده است. "[] بنیاد خیریه Behnoode متعهد به ایجاد تغییر در جهان است. هدیه دادن فقط کمک مالی نیست ، بلکه ایجاد یک تغییر است. "

تصویر برای ارسال
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: