تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف شهرخودروی مشهد رفت.
کد خبر: ۸۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹        12 January 2021

در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف شهرخودروی مشهد رفت.

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی، علی نعمتی، حسن جعفری، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان و فرشاد فرجی.

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: شوت از راه دور اکبر صادقی را دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۱۷: با اشتباه جعفری، محمد بلبلی از سمت چپ به محوطه جریمه شهر خودرو نفوذ کرد و شوت او از زاویه بسته، پس از برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۱: شوت بلبلی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان شهرخودرو مهار کرد.

دقیقه ۲۷: پس از نواخته شدن ضربه ایستگاهی نفت مسجد سلیمان، محبی با یک پاس برگردان توپ را به نزدیکی دروازه فرستاد و ساسان حسینی با استفاده از غفلت مدافعان حریف موفق شد دروازه شهرخودرو را باز کند تا حساب کار یک بر صفر شود.

دقیقه ۴۱: رضا جعفری با یک ارسال زمینی توپ را به مقابل دروازه شهرخودرو فرستاد و مهدی محبی با شوتی آرام موفق شد دومین گل نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند تا تیمش با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیفتد.

نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: