آخرین آمار کرونا در ایران ۲۳ دی؛
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۹۹ اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵        12 January 2021
سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور شش هزار و ۴۰۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۵۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت  شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۹۸ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۶ هزار و ۳۶۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۶۸۳ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و چهار هزار و ۵۰۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: