رییس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰        23 November 2020
سرهنگ علی جمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان و برابر رصد‌های کارشناسان این پلیس مشخص شد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی دختران و کاربران اقدام به هتک حیثیت آنان می‌کند.
 


دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی


وی افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شکات، پرونده‌ای در اداره پلیس تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جمالی یادآور شد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

وی افزود: این مجرم اینترنتی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اش، انگیزه خود را جذب مخاطب و افزایش تعداد بازدیدکنندگان عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا ایلام به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی خودداری کنند و نکات امنیتی حریم خصوصی خود را رعایت کنند.

سرهنگ جمالی با اشاره به برخورد پلیس فتا با جرایم در فضای مجازی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: