ارائه خدمات مربوط به بلیت و خدمات اقامتی و حمل و نقل توسط دفاتر خدمات مسافرتی در ایام دو هفته‌ای که گفته شد تعطیل است، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵        21 November 2020
اگرچه گفته شده که از اول آذر ماه فعالیت بیشتر مشاغل تا دو هفته تعطیل خواهد بود و هیچ سفری توسط مردم انجام نمی‌شود، اما این محدودیت تنها شامل سفر با خودرو‌های شخصی شده است چرا که همچنان بلیت قطار اتوبوس و هواپیما فروخته می‌شود بنابراین انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نیز در بخشنامه‌ای به آژانس‌های مسافرتی اعلام کرده که می‌توانند با حداقل کارکنان خود، فعالیت‌هایشان را ادامه دهند.

در این نامه آمده: به دنبال بخشنامه صادره از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی برخی از مشاغل و همکاری در جهت بهبود شرایط بیماری و پیرو تماس‌های مکرر مبنی بر کسب تکلیف در خصوص وضعیت دفاتر لازم است به استحضار برسانیم با توجه به عدم تعطیلی فرودگاه‌ها و عدم کنسل شدن پرواز‌ها و قطار‌ها و.. و با توجه به تعهدی که دفاتر احیاناً ایجاد کرده‌اند در خصوص ارائه بلیت و خدمات اقامتی و ارائه خدمات حمل و نقل و اقامتی پس از آن از همکاران درخواست می‌شود با حداقل پرسنل به تعهدات ایجاد شده و همکاری در جهت نیاز عموم مردم ایفای نقش کرده و اقدامات لازم را در دفاتر خود انجام دهند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: