رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری منتشر کننده استوری توهین آمیز در فضای مجازی خبر داد و گفت: هدف متهم انتقام جویی از عروس خانواده در فضای اینستاگرام بود.
کد خبر: ۸۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶        21 November 2020

سرهنگ رضا ملوکی روز شنبه در تشریح این پرونده افزود: با مراجعه یکی از شهروندان که مدعی انتشار تصاویر شخصی‌اش به همراه مطالب توهین آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی بود،  رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات تخصصی، فنی ‌و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، متهم که از بستگان نزدیک شاکیه بود مورد شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی به اداره پلیس منتقل شد.

سرهنگ ملوکی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر تهدید و ایجاد مزاحمت برای شاکیه پرونده  شد که در نهایت پس از مشاهده ادله غیرقابل‌انکار جرم، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را انتقام‌جویی از همسر سابق برادرش عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران گفت: امروزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محلی برای تسویه حساب شخصی و انتقام‌گیری به‌وسیله تهدید و فحاشی شده است، که متاسفانه شاهد این حرکت ناپسند توسط بسیاری از اشخاص برای تخریب طرف مقابل هستیم. 

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با بیان اینکه پلیس فتا با هرگونه فعالیت سوء و هنجارشکن برخورد کرده و در این خصوص هیچ‌گونه ملایمتی نخواهد داشت، از هموطنان خواست در صورت مواجهه با هرنوع مشکلی می‌توانند با مراجعه به به سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.  

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: