تحلیل روزانه کارشناس سکه و طلا از وضعیت بازار ارز و طلا؛
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: این روز‌ها با توجه به ۲ هفته‌ای که قرار است بازار‌های کشور تعطیل باشند، تقاضا برای خرید سکه هم کاهش پیدا کرده و باعث شده تا حباب سکه در مرز ۶۰۰ هزار تومان باقی بماند.
کد خبر: ۸۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴        18 November 2020
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور به خبرنگار پارسینه گفت: این روز‌ها با توجه به کاهش نرخ ارز در بازار سکه و طلا شاهد افت بهای سکه و طلا هستیم. در بازار امروز قیمت هر اونس طلا یک هزار و ۸۷۹ دلار و هر اونس نقره هم ۲۴ دلار و ۶۲ سنت است.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۲۲۱ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: این روز‌ها با توجه به ۲ هفته‌ای که قرار است بازار‌های کشور تعطیل باشند، تقاضا برای خرید سکه هم کاهش پیدا کرده و باعث شده تا حباب سکه در مرز ۶۰۰ هزار تومان باقی بماند. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: