گزارش پارسینه از حضور آلکنو در ایران؛
فدراسیون والیبال ایران سرانجام بعد از هفت ماه بلاتکلیفی به سرمربی موردنظر خود رسید و طی توافقی که با سرمربی مطرح روسیه داشته او را از فروردین 1400 به ایران خواهد آورد تا کارش را در فاصله چهارماه تا شروع مسابقات المپیک آغاز کند.
کد خبر: ۸۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸        18 November 2020

متخصص موفقیت در المپیک سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد!

به گزارش پارسینه؛ فدراسیون والیبال ایران سرانجام بعد از هفت ماه بلاتکلیفی به سرمربی موردنظر خود رسید و طی توافقی که با سرمربی مطرح روسیه داشته او را از فروردین 1400 به ایران خواهد آورد تا کارش را در فاصله چهارماه تا شروع مسابقات المپیک آغاز کند.

ولادیمیر علاقه خاصی به بازی‌های المپیک دارد و سه دوره‌ای که هدایت تیم ملی والیبال کشورش را در بازی‌های المپیک بر عهده داشته به نتایجی قابل قبول دست یافته است. او در المپیک 2008 پکن به مدال برنز رسید، در المپیک 2012 در یک فینال حماسی مقابل برزیل قهرمانی بازی‌ها را از آن این تیم کرد و در المپیک 2016 ریو به جایگاه چهارمی دست یافت.

سرمربی پیشین تیم ملی روسیه در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران گفته که حضور در چهارمین المپیک متوالی برای او جذاب خواهد بود.‌ تمام توافقات و مذاکرات انجام شده و حالا تنها یک امضا مانده تا ولادیمیر آلکنو رسما به‌عنوان معرفی تیم ملی والیبال ایران معرفی شود. رئیس فدراسیون والیبال در‌این‌باره می‌گوید: «کار جذب آلکنو تا حدود بسیار زیادی انجام شده و قرارداد این مربی را دو روز پیش برای او ارسال کردیم تا قراردادش امضا و رسمی شود. در قرارداد آلکنو همه جوانب و مقررات حقوقی رعایت شده است و نهایتا تا پایان هفته این قرارداد رسمی خواهد شد. البته ما جذب آلکنو را تمام‌شده می‌دانیم اما باید قرارداد بین دو طرف امضا شود تا رسمی شود».


طبق وعده‌ای که داورزنی پیش ‌از‌این داده بود، سرمربی جدید تیم ملی والیبال از فروردین‌ماه سال آینده کارش را آغاز خواهد کرد. چون در نیمه دوم سال هیچ رویدادی به خاطر کرونا برگزار نمی‌شود و فقط رقابت‌های لیگ داخلی در جریان است، رئیس فدراسیون والیبال برنامه‌اش این است که قرارداد سرمربی جدید را ابتدای سال آینده، برای حضور در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک منعقد کند تا به این وسیله حداقل فدراسیون هم متحمل هزینه کمتری شود. او در‌این‌باره توضیح می‌دهد: «قرار است آلکنو نوروز سال آینده به ایران بیاید. البته او کارش را به محض امضای قراردادش آغاز خواهد کرد و به بررسی و ارزیابی حریفان ایران در المپیک توکیو خواهد پرداخت. مسابقات لیگ داخلی را زیر نظر خواهد داشت. بازی‌های لژیونرها در تیم‌های خارجی را رصد می‌کند تا به محض ورود به ایران با شناخت کامل نفراتش را به اردوی تیم ملی دعوت کند».

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: