گزارش پارسینه از حضور همزمان دو گلر باکیفیت در استقلال؛
یکی از شروط حسین حسینی برای تمدید قرارداد با استقلال، حضور ثابت درون دروازه بود و حتی شنیده ها حاکی از آن است که این موضوع در یکی از بندهای قرارداد حسینی با استقلال نیز به صورت شفاف قید شده است.
کد خبر: ۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶        16 November 2020

حسین حسینی شرط گذاشت و در استقلال ماندنی شد؟

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ یکی از شروط حسین حسینی برای تمدید قرارداد با استقلال، حضور ثابت درون دروازه بود و حتی شنیده ها حاکی از آن است که این موضوع در یکی از بندهای قرارداد حسینی با استقلال نیز به صورت شفاف قید شده است.

با این حال حسین حسینی با استقلال قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و پاسخ باشگاه فولاد را نیز نداد چرا که محمود فکری از حسینی خواسته بود که حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند. با جذب رشید مظاهری اما ظاهرا قاعده بازی تغییر کرده و حسینی از جذب این دروازه بان از تراکتور بسیار شاکی است چون حالا شماره یک بودن او نیز به خطر افتاده است و همه می دانند رشید دروازه بانی نیست که به قصد نیمکت نشینی به تیم دیگری برود و طبعا شماره یک بودن استقلال را می خواهد.

حضور رشید مظاهری بدون شک راه را برای حضور مداوم حسینی در ترکیب استقلال دشوار می‌کند و چنانچه مظاهری بعد از گرفتن مجوز بازی در این تیم درخشش‌هایی هم داشته باشد بازگشت حسینی به قفس توری استقلال سخت و دشوارتر خواهد شد. اینکه حسینی در لیگ بیستم تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشد روشن نیست چرا که او در زمان حضور مهدی رحمتی و به وقتی که در استقلال به اوج رسیده بود هرگز تداوم حضور این دروازه‌بان را تاب نیاورد و حتی با باشگاه‌نشین‌ها شرط گذاشت که اگر رحمتی برود، حاضر است قراردادش را تمدید کند که شرایط آن روزها باعث شد تا حرف حسینی به کرسی بنشیند و او تک و تنها به اول مرد آبی‌ها در قفس توری تبدیل شود.

فصل بیستم اما فصل متفاوتی برای سیدحسین خواهد بود و این دروازه‌بان باید تلاش کند همواره در فرم مطلوب باشد وگرنه رشید مظاهری حی‌وحاضر است و کادرفنی استقلال با یک لغزش از این دروازه‌بان استفاده خواهد کرد؛ دروازه‌بانی که خود داعیه یک بودن در استقلال دارد و بعید است که او هم تاب نیمکت‌نشینی داشته باشد.
بدون شک اگر حسینی با استقلال قرارداد نداشت خیلی قبل‌تر از اینها از استقلال جدا می‌شد تا از تحمل یک فصل چالش‌آفرین دیگر رها شود اما یک فصل دیگر از قرارداد شماره یک با استقلال باقی مانده و او باید به خواست سرمربی تیم به قراردادش پایبند باشد و به جنگ با رقیبی برود که در ماه‌های اخیر بارها به تیم ملی نیز فراخوانده شده است. در واقع حسینی با رقیب دست و پا بسته‌ای مواجه نیست و روزهای سختی را پیش‌رو خواهد داشت و هیچ بعید نیست تعداد قابل توجهی از بازی‌های استقلال را از دست بدهد و نتواند مربیان استقلال را برای حضور در قفس توری قانع کند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: