وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:
وزیر راه و شهرسازی، ادعای هشدار سیل بزرگ در هفته آینده از سوی سازمان هواشناسی جهانی را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱        15 November 2020

«هشدار سیل بزرگ در هفته آینده» دروغ است/ دچار التهابات سنگین در همه بخش‌های بازار هستیم


 محمد اسلامی امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم پویش زنان علیه سوانح رانندگی که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت سیمان، گفت: وزارت صمت تکلیف مشخصی را در جهت مدیریت و کنترل بازار دارد و در جهت کنترل همه کالا‌ها و اقلام مورد نیاز جامعه باید تکلیف خود را انجام دهد.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امیدوار هستیم در بخش مصالح ساختمانی با روش قیمت گذاری بتوانند سریع‌تر قیمت‌ها را مهار کنند تا تولید کننده را با رعایت انصاف به قیمت‌های مناسب سوق دهند.

اسلامی گفت: دچار التهابات سنگین در همه بخش‌های بازار هستیم که مردم از آن رنج می‌برند، امیدواریم با اقداماتی که وزارت صمت شروع کرده است ما شاهد متعادل شدن بازار باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای هشدار سیل بزرگ در هفته آینده از سوی سازمان هواشناسی جهانی گفت: سازمان هواشناسی ادعا‌های مربوط به وقوع سیل را تکذیب کرده است. به اسم سازمان جهانی، شایعه شده است و مردم فقط به اطلاعیه‌های رسمی توجه کنند.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: تاکنون سازمان هواشناسی، به طور دقیق تحولات را پیش بینی کرده است و ما دچار غافلگیری نشده ایم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: