مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ۸ آذر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲        26 October 2020

جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور حیدر بهاروند، مهدی محمد نبی، محمود اسلامیان، علی کفاشیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سرپرست فدراسیون به مسیر قانونی طی شده درباره اساسنامه طی ۶ ماه گذشته اشاره کرد و از تلاش‌های موثر و ارزشمند اعضای مجمع، هیئت رئیسه، دبیرکل، کمیته حقوقی و تدوین مقررات و دپارتمان بین الملل و همچنین ارائه طریق وزارت ورزش و جوانان و دیگر سازمان‌های ذیربط تقدیر کرد.

بهاروند در این باره عنوان کرد: خوشبختانه پیش نویس اساسنامه و مقررات انتخاباتی واصل گردید و می‌بایست جلسه مجمع عمومی به منظور تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی و متعاقبا مجمع انتخاباتی نیز تعیین و برگزار شود.

در ادامه موارد ذیل به تصویب اعضای هیئت رئیسه رسید:

۱_ اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع مورد تایید اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت و مقرر شد در موعد زمانی مقرر به فیفا ارسال گردد.

۲_دستور جلسه مجمع عمومی درباره تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی، دستورالعمل انتخاب اعضای کمیته‌های انتخاباتی و سایر موارد مورد تصویب قرار گرفت.

۳_با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا برگزاری مجمع عمومی به صورت مجازی در روز شنبه ۸ آذر ۹۹ در اولویت قرار گرفت و در صورت عادی شدن شرایط با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی مجمع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۴_دبیرخانه مجمع با توجه به مفاد مواد ۲۷ و ۲۸ اساسنامه فعلی، نسبت به صدور اطلاعیه رسمی و همچنین ارسال دعوتنامه و تمامی مدارک به اعضا مجمع اقدام خواهد کرد.

بدیهی است به منظور سهولت در فرآیند انجام امور اداری مجمع، از طریق سامانه الکترونیک مجمع نسبت به ارسال تمامی مدارک اقدام و ملاک عمل خواهد بود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: