نقدی بر یک سفر در تعطیلات نوروز؛
کد خبر: ۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶        25 February 2016
  • مسئولان باشگاه استقلال در شرایطی مقدمات سفر تیم فوتبال این باشگاه به سوئد را فراهم کرده‌اند که مشخص نیست این سفر یک اردو است، یک بازی تدارکاتی و یا یک سفر تفریحی!
  • به گزارش خبرنگار مهر، قرار است تیم فوتبال استقلال روز سوم فروردین به سوئد سفر می کند. این خبر به خودی خود از این جهت که این تیم از نداشتن اردو در نیم فصل به شدت ضرر کرد و مساوی و شکست بود که در کارنامه‌اش پس از شروع نیم فصل دوم رقم خورد، خبر خوبی محسوب می‌شود اما در عمل وقتی برنامه این اردو را نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این اردو اردوی فوق العاده‌ای محسوب نمی‌شود.
  • استقلال روز سوم فروردین حرکت می‌کند و روز هشتم فروردین برمی‌گردد. در این پنج روز هم یک بازی شاید به عنوان بازی تدارکاتی با هاماربی سوئد انجام دهد که البته به صورت شفاف اعلام نشده است. این یعنی دو روز سفر، دو روز هم عرق گیری قبل و ریکاوری بعد از مسابقه!
  • با این برنامه  عملا استقلال سود یک اردوی تدارکاتی را نمی‌برد به ویژه آنکه ملی پوشان استقلال هم در این بازه زمانی در اختیار تیم ملی ایران و کی‌روش هستند و به نظر می‌رسد تنها خستگی سفر است که برای بازیکنان و کادر فنی باقی می‌ماند.
  • باید دید پرویز مظلومی چه برنامه تمرینی برای این پنج روز که وسط آن یک بازی تدارکاتی گنجانده شده دارد که استقلال از این سفر سود ببرد. استقلال روز پانزدهم فروردین در لیگ برتر دوباره باید به میدان برود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: