سارقی که با سوءاستفاده از حواس پرتی مردم گوشی آن‌ها را می‌قاپید، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸        23 October 2020

میلاد ۲۷ ساله متهمی است که گوشی افرادی را سرقت می کرد که در خیابان بازی می‌کردند،  گفت: سال گذشته همین روز‌ها بود که با یکی از رفقای محله تصمیم گرفتیم دزدی کنیم.

وی افزود: رفیقم موتور داشت و این مسئله سرعتمان برای فرار را بالا می‌برد، برای همین من هم که پسر ریزنقشی هستم، ترک موتورش نشستم و در خیابان دور زدن را شروع کردیم.

میلاد ادامه داد: چند روز اول هیچی عایدمان نشد و نمی‌دانستیم چه کاری انجام دهیم تا اینکه توجهمان به پسر‌های جوانی که با گوشی خود در خیابان‌ها بازی می‌کردند، جلب شد.

این متهم اظهار کرد: اغلب پسر‌های جوان با تلفن همراه خود کنار خیابان‌ها بازی می‌کنند در حالیکه منتظر تاکسی یا اتوبوس هستند. همچنین این افراد معمولا هندزفری به گوش دارند و اصلا حواسشان به اطرافشان نیست.

این سارق سابقه دار گفت: بالاخره بعد از چند روز، قلق کار دستمان آمد. افراد گوشی به دستی که حواسشان پرت بود را پیدا می‌کردیم و در یک لحظه گوشی را از دستش می‌قاپیدیم و با موتور از محل دور می‌شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام مناطق تهران بیشتر گوشی قاپی می‌کردند، گفت: فرقی نمی‌کند در کدام محل باشیم، این روز‌ها همه مردم در تمام محلات تلفن همراه دارند و تعداد افرادی که حواسشان پرت است، کم نیست.

میلاد با اشاره به اینکه از زنان دزدی نمی‌کند، ادامه داد: هر سارقی مرام خود را دارد، مرام من این بود که از زن‌ها هیچوقت دزدی نکردم و فقط پسران و مردان سوژه من بودند.

وی گفت: موبایل‌ها را در شوش و مولوی، زیر قیمت می‌فروختیم و وقتی دوباره پول توی جیبمان تمام می‌شد، به دزدی می‌رفتیم.

این متهم افزود: بعد از چندماه، من و رفیقم سجاد دستگیر شدیم و حالا ۶۰ شاکی داریم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: