تحلیل روزانه پارسینه از بازار طلا و ارز در گفتگو با کشتی آرای؛
کارشناس بازار سکه و طلا گفت: از روز گذشته شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار بودیم و در ادامه معاملات امروز بازار هم در بعضی مواقع شاهد افزایش و گا‌ها کاهش قیمت سکه و طلا بودیم.
کد خبر: ۸۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱        21 October 2020
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلا با ۱۹ دلار افزایش در هر اونس به یک هزار و ۹۲۰ دلار رسیده و قیمت هر اونس نقره هم ۲۵ دلار و ۷ سنت است. از روز گذشته هم شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار بودیم و در ادامه معاملات امروز بازار هم در بعضی مواقع شاهد افزایش و گا‌ها کاهش قیمت سکه و طلا بودیم.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید از ۱۳ میلون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متغییر بوده و نیم سکه هم باقیمت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: قیمت هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار از ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متغییر بوده، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان است. قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار هم از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان متغییر بوده است.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۴۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: در حال حاضر به دلیل عرضه مناسب سکه به بازار حباب سکه با کاهش به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. در حال حاضر هم نیم سکه حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی هم ۶۵۰ هزار تومان حباب دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: