تحلیل روزانه پارسینه از بازار سکه و طلا در گفتگو با محمد کشتی آرای؛
در بازار داخلی از عصر سه شنبه تا این لحظه شاهد نوسانات اندکی بر روی نرخ ارز بودیم که همین نوسانات عامل کاهش جزئی بهای سکه و طلا بود.
کد خبر: ۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲        14 October 2020
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار جهانی طلا با توجه به کاهش بهای این فلز قیمت هر اونس طلا به یک هزار و ۸۹۷ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم به ۲۴ دلار و ۳۰ سنت رسیده است. در بازار داخلی هم از دیروز عصر تا این لحظه شاهد نوسانات اندکی بر روی نرخ ارز بودیم که همین نوسانات عامل کاهش جزئی بهای سکه و طلا بود. به صورت کلی می توان عنوان کرد که بهای سکه و طلا از ثبات نسبی برخوردار بود. در حال حاضر هم داد و ستد‌ها و تقاضا برای خرید در بازار کاهش پیدا کرده است.

این کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۹ میلیون تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۶ میلیون و ۵۰ تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۳ میلیون تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۴۶۵ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: