خسرو پایاب پیشکسوت تئاتر تبریز به ویروس کرونا مبتلا شده است.
کد خبر: ۸۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵        12 October 2020
رئیس بیمارستان سینا تبریز پس از اطلاع از بستری شدن استاد خسرو پایاب، پیشکسوت هنر‌های نمایشی آذربایجان شرقی در این مرکز درمانی ضمن عیادت از وی، دستورات لازم را برای تداوم پروسه درمان این هنرمند پیشکسوت صادر کرد.


وی در گفتگویی کوتاه ضمن تاکید بر اینکه استاد پایاب بخاطر ابتلا به کوئید ۱۹ در مرکز درمانی سینا بستری است، حال عمومی وی را "خوب” ارزیابی کرد.


این متخصص عفونی همچنین ادامه داد: استاد پایاب از هوشیاری کامل برخوردار بوده و مراقبت‌های لازم برای درمان ایشان درحال انجام است.

گفتنی است، استاد خسرو پایاب، متولد مهرماه سال ۱۳۲۲ از جمله چهره‌هایی است که در طول عمر بابرکت خویش، تاثیر فراوانی در حوزه هنر‌های نمایشی تبریز داشته است.

فعالیت‌های هنری استاد خسرو پایاب
وی در بیش از شش دهه فعالیت موثر هنری، در جایگاه کارگردان، بازیگر، دکوراتور، گریمور، طراح صحنه و لباس و همچنین آموزش هنرجویان علاقه‌مند تئاتر فعالیت داشته و همچنان به این روند ادامه می‌دهد.

پایاب، همواره با نگاه نو به آثار نمایشی و بهره گیری از متون برجسته در تئاتر و همچنین آموزش همراه بود و امروز، شهر تبریز و هنر کشورمان، مزین به هنرجویانی است که از محضر این پیشکسوت تلاشگر بهره برده اند.

در آئین اختتامیه بیست ونهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی، نشان تئاتر تبریز بر سینه این هنرمند پیشکسوت تئاتر آذربایجان و تبریز نقش بست.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: