گزارش پارسینه از تبعات شکست استقلال در لیگ قهرمانان؛
حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تبعات زیادی داشته، از درگیری دوباره در فرودگاه، تنش بین بازیکنان و پزشک تیم و حالا افشاگری مدیرعامل علیه چند بازیکن که با خود قلیان بردند و تا چهار صبح در اینستاگرام می چرخیدند!
کد خبر: ۸۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴        29 September 2020

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تبعات زیادی داشته، از درگیری دوباره در فرودگاه، تنش بین بازیکنان و پزشک تیم و حالا افشاگری مدیرعامل علیه چند بازیکن که با خود قلیان بردند و تا چهار صبح در اینستاگرام می چرخیدند!

ماجرای قلیان کشیدن بازیکن استقلال

ماجرا از این قرار است که حالا که کاروان استقلال به تهران رسیده، گفته می شود این تمام ماجرای استقلال در دوحه نبوده است. روایت های عجیبی درباره اتفاقات دوحه به گوش می رسد که برخی قابل باور نیست. حرف های عجیب از حاشیه های ایجاد شده در قطر که نیاز به پیگیری دارد اما یک نکته جالب، اقدام یکی از بازیکنان استقلال است که گفته می شود با خودش قلیان به دوحه برده بود. گویا این بازیکن موقع سفر به دوحه یک قلیان را با مهارت در قسمت بار تیم جاسازی می کند و با لوازم تیم به دوحه می برد و در جریان اردوی استقلال در قطر، در اوقات فراغت! در اتاق خودش بساط قلیان راه می اندازد و موقع بازگشت هم قصد داشته قلیان را مجددا به همان شکل برگرداند که لو می رود.

سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درخصوص اینکه بازیکنان با خود قلیان همراه داشتند و تا چهار صبح در فضای مجازی می چرخیدند گفت:« متاسفم که بگویم به خاطر حجم کاری و تامین پاداش بازیکنان یک هفته دیرتر به تیم ملحق شدم. در ۳-۴ روزی که در آنجا بودم، موارد خوبی را در دوحه ندیدم. از یک باشگاه حرفه ای بعید است که بازیکنش تا ۴ صبح بیدار باشد! البته نه همه ولی تعداد محدودی اینگونه بودند. برای استقلال بد است بازیکنی ساعت یک ظهر هنوز صبحانه نخورده باشد. برای استقلال خیلی بد است که بازیکنش تا ساعت ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاهی که نگاه ۳۰ میلیون هوادار نگاهش به ساق او است، بد است که بازیکن با خودش قلیان به اردو ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهد کرد.»

حال مشخص نیست با این افشاگری ها چه اتفاقی در روزهای  آتی برای باشگاه استقلال و بازیکنان متخلف رخ خواهد داد چرا که سعادتمند به طور قاطع اعلام کرده با بازیکنان خاطی برخورد خواهد کرد و همینطور نیست که هر بازیکن دلش خواست انجام دهد و بدون جریمه به تمرینات برگردد!

مثبت شدن تست مهاجم استقلال؟

روز گذشته ارسلان مطهری استوری در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد با این مضمون که هرگز مجید نامجومطلق را نخواهد بخشید! در آن لحظه کسی متوجه منظور مطهری نشد که چه اتفاقی افتاده بازیکنی که اتفاقا در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته به یکباره علیه سرمربی موقت تیمش موضع می گیرد. خبری اما دیشب منتشر شد که تست دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال مثبت شده و حالا نمونه دوم باید از او گرفته شود! ظاهرا این بازیکنان البته طبق شایعات مطرح شده ارسلان مطهری است که به نقل از یک منبع آگاه مکمل هایی به یکی دو بازیکن استقلال که قوای بدنی شان تحلیل رفته داده شده و حالا تست ها مثبت از اب در امده است! اگر این موضوع صحت داشته باشد با توجه به جدایی احتمالی دیاباته ، محرومیت مطهری می تواند بهای سنگینی برای استقلال در فصل آتی باشد!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: