مازندران با وجود اینکه وضعیت قرمز مازندران نسبت به شیوع ویروس کرونا، همچنان ادامه دارد، اما روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و یا افراد مشکوک به ویروس کرونا، کاهشی است به طوری که در حال حاضر ۱۳۹۳ نفر در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
کد خبر: ۷۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰        13 August 2020
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۲۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۱۲۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: همه افراد جامعه باید، ضمن استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی با اجتناب ازحضور در اجتماعات و مراسم و پرهیز از مسافرت به قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس این بیماری کمک کنند.

بستری ۲۷۰ بیمار در بابل

همچنین بر اساس، اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید بستری و ۳۹ بیمار هم ترخیص شدند. ۴۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

عصر دیروز، نوبخت معاون رئیس جمهور به همراه استاندار مازندران از بیمارستان آموزشی، درمانی و پژوهشی، ۳۷۰ تختخوابی ماهفروجک ساری بازدید کرد.

این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصدی و پیشرفت مالی ۵۷ درصدی در حال اجرا است که با بهره برداری این پروژه یک میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی این بیمارستان قرار می‌گیرند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: