دادستان بهارستان درباره ماجرای هولناک سر بریدن زن جوان و کودک یکساله اش در خانه که روز گذشته رخ داده بود توضیح داد.
کد خبر: ۷۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷        03 August 2020

صادقی دادستان شهرستان بهارستان درباره قتل زن جوان و کودک یکساله اش گفت: یکشنبه ۱۲ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر بود که ماجرای قتل هولناک زن ۲۳ ساله و کودک یکساله اش اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن ۲۳ ساله به همراه کودک یکساله اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.

دادستان بهارستان در ادامه افزود: شوهر این زن جوان وقتی به همسرش زنگ می‌زند و زن جوابگوی تلفن نبوده است به خانه سر می‌زند و با اجساد غرق به خون زن جوان و کودک یکساله اش رو به رو می‌شود که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت هولناک را اطلاع می‌دهد.
عکس جنازه زن سربریده شده در بهارستان / توضیحات دادستان درمودرپ قتل هولناک
سر بریدن زن جوان و کودک یکساله اش در خانه‌ای در بهارستان
 
صادقی بیان کرد: شوهر این زن به خاطر نگرانی به خانه سرکشی می‌کند که صحنه کشته شدن زن و کودکش را می‌بیند و در بررسی‌ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن ۲۳ ساله و کودک یکساله اش استفاده کرده بود کشف شد. در بازجویی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی‌رسید که وی مظنون به قتل باشد و در صدد هستیم با بازبینی دوربین‌ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل این زن جوان و کودک یکساله اش را پیدا کنیم.

دادستان بهارستان خاطر نشان کرد: شوهر این زن در بازجویی‌ها عنوان داشته که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به‌دست نیامده است، عنوان داشت: قطعاً تا دستگیری عاملان این قتل وحشیانه تحقیقات به‌جد ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: