براساس گزارش مالی منتشرشده از درآمد «دونالد ترامپ» در سال ۲۰۱۹، رئیس جمهور ایالات متحده هنوز از سه دهه فعالیتش در صنعت تلویزیون و فیلم درآمد دارد.
کد خبر: ۷۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳        02 August 2020

به گزارش هالیوودریپورتر، گزارشات مالی که روز جمعه درباره جزئیات درآمد و دارایی‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده منتشر شده نشان می‌دهند، با اینکه بخش اعظمی از درآمد ترامپ از املاکی همچون تفرجگاه «ترنبری» در اسکاتلند است، اما بخشی از درآمد او همچنان از هالیوود تامین می‌شود.

بزرگترین منبع درآمد هالیوودی ترامپ به کمپانی تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلوزیونی «ترامپ پروداکشنز» که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است، مربوط می‌شود.

براساس گزارشات، سود کمپانی «ترامپ پروداکشنز» برای ترامپ در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۶ میلیون دلار بوده که بیشتر این مبلغ بابت حق پخش مجموعه «کارآموز» بوده است.

اما این تنها درآمد ترامپ از هالیوود نبوده است. ترامپ در سال ۲۰۱۹ مقرری معادل ۷۷۸۰۸ دلار از انحمن بازیگران فیلم آمریکا و ۸۷۲۴ دلار از فدراسیون آمریکایی هنرمندان تلویزیون و رادیو دریافت کرده است.

او همچین مبالغی برای فعالیتش در سینما دریافت کرده است. طبق گزارشات منتشرشده، ترامپ مبلغی تقریبی ۲۰۱ الی هزار دلار را از «ان بی سی یونیورسال» برای بازی در فیلم «حقه‌بازان کوچک» دریافت کرده است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: