تناقض در قیمت ست‌های اسکی تحویلی از سوی فدراسیون به هیئت استانی در نوع خود جالب توجه بود.
کد خبر: ۷۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴        02 August 2020

شنیده می‌شود فدراسیون اسکی ست‌های مخصوص این رشته را در اختیار برخی هیئت‌ها قرار داده است و البته در نامه موجود قیمت این ست‌های اسکی ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

با توجه به قیمت مندرج بر رو‌ی ست‌های اسکی شائبه قیمت ۱۰ برابری در رقم اصلی قیمت ست‌ها و نامه مندرجه به وجود آمد، اما نکته قابل تامل این بود که قیمت روی ست‌های اسکی مربوط به گذشته است و قیمت روز این محصولات حدود ۸ میلیون تومان برای هر ست محسوب می‌شود.

برخی‌ها مدعی شدند فدراسیون ست‌های اسکی را با ۱۰ برابر قیمت واقعی (در صورتیکه قیمت هر ست ۷۸۰ هزار تومان باشد) به هیئت‌های استانی داده است و، اما برخی منابع نزدیک به فدراسیون این قیمت را مربوط به گذشته دور دانستند و مدعی شدند قیمت روز حداقل ۱۰ برابر بالاتر از این رقم (۷۸۰ هزار تومان) است.

ماجرای قیمت ست‌های اسکی و رشد ۱۰ برابری+سند
 یک منبع اگاه مدعی شد فدراسیون اسکی یک ماشین بورگوارد خریداری می‌کند و مدتی قبل این ماشین را به فروش می‌رساند و البته پس از پیگیری از فدراسیون مشخص شد این ماشین در حال حاضر موجود است و به فروش نرفته لذا به همین دلیل در مجمع در مورد این اتفاق صحبتی به میان نیامده است.

ماجرای قیمت ست‌های اسکی و رشد ۱۰ برابری+سند
 
گلایه نماینده ورزشکاران از فدراسیون اسکی
حواشی اسکی به اینجا ختم نمی‌شود و باید به صحبت‌های نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون اسکی نیز اشاره کرد. نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون صحبت‌های قابل تامل را مطرح کرد. او در این مجمع گلایه‌هایی را درباره نبود اردو‌های برون مرزی و توجه نکردم به اسکی بزرگسالان مطرح کرد و فدراسیون نیز این موضوع را تایید کرد و در دستور کار قرا خواهد داد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: