بررسی پارسینه از پیشرفت استقلال با فرهاد؛
استقلال هشت ماه پس از رفتن استراماچونی حالا به ثبانی رسیده وه هواداران می‌توانند امیدوار باشند
کد خبر: ۷۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴        02 August 2020

به گزارش پارسینه؛ استقلال هشت ماه پس از رفتن استراماچونی حالا به ثبانی رسیده وه هواداران می‌توانند امیدوار باشند تیمشان علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را نیز کسب کند.

آبی‌پوشان تهرانی بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران، پیروزی مقابل نفت آبادان و پارس جنوبی به مصاف سپاهان رفت. تقابل شش امتیازی را استقلال از شاگردان قلعه‌نویی برد تا در ۴ مسابقه اخیر ۱۰ امتیاز حساس را کسب کرده باشد.

اینکه چطور استقلال بعد از ناکامی‌های پیاپی در کسب پیروزی به روند مناسب خود بازگشت، قابل بررسی است.

مجیدی متوجه شد که نبای  تعصب خاصی روی تاکتیک استراماچونی و استفاده از سه مدافع داشته باشد چرا که نه آنطور که باید تجربه‌اش را دارد و نه شرایط بدنی بازیکنان بعد از تعطیلی ۲ماهه این اجازه را می‌دهد پس او درک کرد که باید به سیستم چهار سه سه روی بیاورد تا از این ترفند کمربند خط میانی را محکم کرده و از شم گلزنی دیاباته نیز نهایت بهره را ببرد.

او با همین تغییر اند‌ک و با همان بازیکنان توانست در ۴ مسابقه اخیر ۱۰ امتیاز حساس را کسب کرده و در فاصله سه هفته به پایان مسابقات شانس اصلی کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر است. گفتنی است این تیم دیدار حساسی را نیز در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی مقابل سپاهان دارد که درصدد است در آن جام به مقام قهرمانی برسد چرا که حالا شانس سهمیه زردپوشان در لیگ برتر به حداقل رسیده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: