هدایت ژنرال خارج از زمین مسابقه با توصیه پزشک؛
حالا تقابل بزرگ استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی حکم مرگ و زندگی را برای این دو تیم دارد چرا که در صورت پیروزی هر کدام، شانس کسب مقام نایب قهرمانی و سهمیه اسیایی برای تیم پیروز می شود و تیم بازنده شاید حتی سهمیه اسیایی را در فاصله سه هفته به پایان مسابقات از دست بدهد.
کد خبر: ۷۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴        01 August 2020

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از روز گذشته آغاز شد و با تساوی تیم های مدعی کسب سهمیه یعنی شهر خودرو و تراکتور مقابل رقبای خود؛ حالا تقابل بزرگ استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی حکم مرگ و زندگی را برای این دو تیم دارد چرا که در صورت پیروزی هر کدام، شانس کسب مقام نایب قهرمانی و سهمیه اسیایی برای تیم پیروز می شود و تیم بازنده شاید حتی سهمیه اسیایی را در فاصله سه هفته به پایان مسابقات از دست بدهد.

نگرانی سپاهانی‌ها از چیست؟

با این حال سپاهان که حال و روز نیم فصل اول را اصلا ندارد و در هشت مسابقه اخیر فقط توانسته در دو دیدار به برتری برسد باید در تهران از سد شاگردان فرهاد مجیدی عبور کند. با پیروزی سپاهان در هفته گذشته بار روانی تساوی های پیاپی این تیم شکسته شد اما مشکل بزرگ انها غیبت احتمالی قلعه نویی است که به بعد از حمله قلبی به توصیه پزشکان نباید در این مسابقه روی نیمکت تیمش قرار بگیرد. گفتنی است آخرین خبرها حاکی از ان است که او به صورت زمینی به تهران می آید تا تیمش را برای دقایقی از کنار زمین هدایت کند.

بازگشت روزهای خوب استقلال با دیاباته

استقلال تهران اما حالا به روند کسب امتیازهای قابل قبول برگشته و مجیدی شانس بالایی دارد تا نایب قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. بعد از تساوی ناامیدکننده مقابل نساجی، این تیم با پیروزی دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان جایگاه دوم را در اختیار دارد و با پیروزی در دیدار امشب می تواند فاصله خوبی را با دیگر تیم های مدعی ایجاد کند. بازگشت دیاباته با گلزنی های پیاپی او همراه شد و نویدبخش روزهای خوب استقلال در خط حمله است.

امار قلعه نویی اما در تقابل با استقلال پنجاه پنجاه است. تعداد بردها و شکست هایش تقریبا برابر است:

قلعه‌نویی ۴ فصل با سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی‌ها، ۲ پیروزی، ۳ شکست و ۲ تساوی بوده است. قلعه‌نویی با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به اتمام رسیده و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است. او با ذوب‌آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است .مس کرمان نیز دیگر تیم قلعه‌نویی است که با آن با استقلال رودررو شده و یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. در مجموع امیر قلعه‌نویی ۱۶ بار با تیم‌های مختلف به مصاف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر رفته است که ۶ برد، ۵ تساوی و ۶ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با آبی‌پوشان بوده است.

گفتنی است دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نقش جهان با تساوی دو بر دو و گل های ثانیه پایانی امید نورافکن به پایان رسیده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: