رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور دکتری سال ۹۹ لحظاتی قبل در کمال سلامت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پایان رسید
کد خبر: ۷۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲        30 July 2020

ابراهیم خدایی اظهار داشت: کنکور دکتری ۹۹ از ساعت هشت صبح امروز در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شد و لحظاتی قبل در سلامت کامل از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی به پایان رسید.

معاون وزیر علوم یادآور شد: در برخی حوزه ها تعدادی جزیی از داوطلبان مشکوک به کرونا بودند که حوزه آنها از سایر داوطلبان مجزا شد اما جمع بندی این آزمون، مثبت بود.

وی با بیان اینکه گزارش خاصی از حوزه های برگزاری آزمون اعلام نشده است، افزود: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در طول برگزاری این آزمون، برای رعایت پروتکل های بهداشتی ابتکارات و خلاقیت های زیادی به کار بردند که نسبت به آنها احساس دِین می کنم.

به گفته رییس سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان برای نخستین بار از دانشگاه ها و مراکز برگزاری کنکور دکتری خواست تا فیلم ها و عکس هایی را از فرایند این آزمون برای فعال کردن بخش چند رسانه ای سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

معاون وزیر علوم در این باره گفت: این موضوع، مقدمه ای برای ارسال فیلم و عکس از سایر کنکورهای ۹۹ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از فردا جمعه ۱۰ مردادماه این فیلم ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، کنکور دکتری ۹۹ تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب داشت که حدود ۱۵۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کردند. نتایج اولیه این آزمون دهه نخست شهریورماه و نتایج نهایی پایان مهرماه منتشر می شود.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این اعلام کرده بود که برگزاری کنکور کارشناسی ارشد منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کنکور دکتری است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: