غایب بزرگ سپاهان مقابل استقلال؛
امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت ابادان در اصفهان به دلیل شوک عصبی راهی بیمارستان شد تا تحت نظارت پزشک متخصص قرار بگیرد
کد خبر: ۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷        29 July 2020

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت ابادان در اصفهان به دلیل شوک عصبی راهی بیمارستان شد تا تحت نظارت پزشک متخصص قرار بگیرد.

قلعه نویی که تیمش را در این فصل طوری بسته بود که به مقام قهرمانی برسد خیلی زود قافیه را به پرسپولیس باخت و نکته ناراحت‌کننده برای هواداران این تیم ناکامی در دیدارهای اخیر است بطوری که سپاهان در ۸ دیدار اخیر فقط ۲ پیروزی کسب کرده و این آمار برای تیمی که بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارد اصلا قابل قبول نیست.

روز گذشته خبر رسید که قلعه‌نویی پس از ترخیص به توصیه پزشکان باید یک هفته استراحت به دور از فضای کاری داشته باشد و این به معنی عدم حضور او برای دیدار حساس هفته بیست و هفتم مقابل استقلال است که اصلاً چیزی نیست که قلعه‌نویی بخواهد زیر بارش برود و تا این لحظه هم با وجود اصرارهای اطرافیان قبول نکرده مقابل استقلال غایب باشد و تیمش را تنها بگذارد.

زنرال بخوبی می‌داند شکست مقابل استقلال به معنای پایان رویای کسب سهمیه اسیایی از طریق نایب قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و او اصلا دوست ندارد رقابت را به شاگرد سابق خود یعنی فرهاد مجیدی ببازد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: