گزارش کشتی آرای از بازار سکه و طلا؛
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: به رغم ثبات نرخ ارز در بازار داخلی، افزایش بهای جهانی طلا قیمت سکه و طلا را در بازار با افزایش مواجه کرد.
کد خبر: ۷۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸        25 July 2020

 محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: کاهش سرمایه گذاری در بازار‌های مالی جهان بهای طلای جهانی را با افزایش بی سابقه‌ای مواجه کرد به نحوی که در بازار امروز قیمت هر اونس طلای جهانی با ۹۱ دلار افزایش که یک رکورد بی سابقه است به یک هزار و ۹۰۲ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم در بازار امروز ۲۲ دلار و ۸۱ سنت است. به رغم ثبات نرخ ارز در بازار داخلی، افزایش بهای جهانی طلا قیمت سکه و طلا را در بازار با افزایش مواجه کرد.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۵۸۴ تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد هم ۲۲ هزار و ۳۷۰ تومان است. حباب سکه هم در محدوده ۹۵۰ هزار تومان است.
00:04 02:24
کد ویدیو
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: