رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: در این مدت آنقدر سروصدا زیاد شد و حتی من را به مرگ هم محکوم کردند، در حالیکه روزهای قرنطینه‌ام در حال پایان است.
کد خبر: ۷۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰        11 July 2020

محمدرضا طالقانی که به بیماری کرونا مبتلا شده، در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه دایره طلایی به آخرین وضعیت جسمانی خود اشاره کرد و گفت: ممنونم از اینکه اینقدر مردم به من محبت داشتند و حال من را پرسیدند. خدا را شاکرم اینقدر همه دوستان، بچه‌های خوب کشتی و مردم برای احوالپرسی سراغم آمدند. امروز صدایم رساتر از روز‌های قبل شده و بهتر از قبل هستم.

وی ادامه داد: از فروردین ماه خیلی کرونا را شوخی گرفته بودم و هر روز به یک بیمارستان، به یک زندان برای آزادی زندانیان و گرفتن دستی می‌رفتم، هر چقدر دستم را روی پیراهنم می‌گذاشتم که دست ندهم و کسی را درآغوش نگیرم، اما نشد. بعد یک مرتبه دیدم حالم بد است و طبق دستور دکتر به بیمارستان رفتم و بعد دوره قرنطینه و ملاقات ممنوع را پشت سر گذاشتم.

طالقانی با اشاره به پیگیری احوالش از سوی مردم و مسئولان اظهار داشت: در این مدت آنقدر سروصدا زیاد شد و حتی من را به مرگ هم محکوم کردند، اما روز‌های قرنطینه‌ام در حال پایان است. همه روزه از بیمارستان هم برای چکاب می‌آیند. هنوز هستم و دعاگوی مردم و همه دوستانم. با دعای این همه انسان بزرگوار فهمیدم چقدر این مردم خوبند. باور نمی‌کنید اگر بگویم از همه دنیا، شاید اغراق باشد، اما از مردم گرفته تا وزیر وکیل و بزرگتر و رئیس کمیته ملی و... پیگیر احوالم بودند. به خدا من در قرنطینه هستم و ملاقات ممنوع، اما همه آنقدر مردم خوبند که من فقط خجالت می‌کشم. حالم خوب است، امیدوارم حال همه مردم خوب باشد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: