نسرین مقانلو با دیدن پسرش در فرودگاه امام خمینی (ع) ، او را در آغوش گرفت و از خوشحالی گریست.
کد خبر: ۷۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸        09 July 2020

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ویدئویی از در آغوش کشیدن فرزندش در فرودگاه مهرآباد به اشتراک گذاشت. نسرین مقانلو که به علت شیوع ویروس کرونا درجهان زمان طولانی از دیدن پسرش محروم بود، بالاخره دیشب این وصال به سرانجام رسید و در آغوش پسرش عرشیا اشک شوق ریخت. نسرین مقانلو با منتشر کردن این ویدئو نوشت: " هیچ گریه ایی زیباتر از گریه خوشحالی نیست، عزیز مادر خوش اومدی، قربون بوی تنت که خوشبوترین، عطر دنیاست، به ایران عزیزترینم خوش آمدی"


کارنامه هنری نسرین مقانلو
نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران است. او هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. او فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد. فعالیت حرفه‌ای در سینما را با فیلم "دو نیمه سیب" کیانوش عیاری آغاز کرد.

گریه های نسرین مقانلو در آغوش پسر جوان در فرودگاه امام خمینی (ع) +فیلم و بیوگرافی
 

خانواده نسرین مقانلو
نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند. 
00:08 01:02
کد ویدیو
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: