«دیگو سیمئونه» معتقد است که معرفی کمک داور ویدئویی (VAR) به سود تیم‌های هجومی همچون رئال مادرید بوده است.
کد خبر: ۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴        06 July 2020

سفیدپوشان مادرید در هر دو دیدار اخیر خود صاحب ضربه پنالتی شدند اما سرمربی اتلتیکومادرید تمایلی برای ورود به جنجال پشت پرده این اتفاقات ندارد.

وی در این باره گفت: قصد ندارم حرف‌های قبلی را تکرار کنم. پیش از این نظر خودم را در مورد این فناوری گفته‌ام. VAR همه چیز را شفاف می‌کند. پیش از این، امکان دیدن مجدد برخی صحنه‌ها را نداشتیم. اشتباه طبیعی است و این فناوری برای همه عدالت بیشتری به همراه می‌آورد و برای تیم‌های برنده این عدالت بیشتر است چون اعلام پنالتی برای آنان یعنی آنها هجومی‌تر هستند مثل رئال.

اتلتیکومارید نیز به تازگی از حیث به دست آوردن پنالتی از طریق VAR منفعت برده است اما «دیگو کاستا» و «آلوارو موراتا» ضربات پنالتی خود را از دست دادند.

سیمئونه گفت: اتلتیکو یکی از تیم‌هایی است که بیشترین پنالتی را در تاریخ از دست داده است؛ تلاش می‌کنیم در یکی از جنبه‌هایی که بسیار مهم و البته سخت است، پیشرفت کنیم. البته گلرها بهتر شده‌اند.

تیم تحت هدایت سیمئونه در سفر فردا (سه شنبه) به سلتاویگو «ژائو فلیکس» را در اختیار نخواهد داشت و سرمربی اتلتیکو در این باره می‌گوید: او در دیدار برابر مایورکا با مصدومیتی که در دیدار برابر آلاوز به آن دچار شده بود، به میدان رفت. با شور و اشتیاق کار را شروع و مثل همیشه موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما در تیم، جوانان مستعد دیگری نیز داریم که باید به آنان فضا بدهیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: