پارس‌جم: بازی باید ۳ بر صفر شود!
سازمان لیگ امروز چه تصمیمی خواهد گرفت وقتی نتایج ازمایش‌های بیمارستان مسیح دانشوری را قبول ندارد و البته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در باشگاه استقلال نیز متغیر است!
کد خبر: ۷۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵        06 July 2020

ظاهرا قرار نیست فوتبال ایران یک روز خوش به خودش ببیند و در روزهایی که تماشاگران نیز بخاطر ایام کرونایی از دیدن تیمشان در ورزشگاه‌ها محروم هستند اما بازهم شاهد ایجاد حواشی عجیبی هستیم.

جدیدترین حاشیه‌ای که برای لیگ برتر ایران ایجاد شده؛ اعلام شدن مثبت کرونای چندین بازیکن استقلال است که شائبه‌های زیادی را ایجاد کرده است. در ابتدا استقلال اعلام کرد ۴ بازیکن تیمش به کرونا مبتلا شده‌اند. بعد این آمار در عرض چند دقیقه به ۶ نفر و بعد ۸ نفز افزایش یافت به همین خاطر سازمان لیگ اعلام کرد باید از تیم‌هایی که اعلام می‌کنند بازیکنانشان به کرونا مبتلا شده‌اند راستی آزمایی گرفته شود!

درواقع سازمان لیگ میخواهد بار دیگر از بازیکنان مشکوک به ویروس کرونا تست بگطرد. بعد از این خبر بود که مشخص شد داریوش شجاعیان یکی از بازیکنان اعلام شاه‌ی مبتلا به کرونا اصلا در لیست ۲۳نفره ی استقلال برای ادامه‌ی فصل حضور ندارد و نباید نامش در لیست اعلامی‌های کرونایی آورده می.شد. ذکی‌پور نیز با انتشار استوری اعلام کرد کرونا ندارد و درواقع شایعات درباره خودش را تکذیب کرد! از لحظه‌ای که سازمان لیگ بحث راستی آزمایی را مطرح کرد افراد مبتلا به کرونا کمتر شدند!

حالا اعضای پارس جنوبی جم اعلام کردند باتوجه به اینکه تیمشان در زمین حضور داشته و استقلالی ها نیامدند پس بازی باید سه بر صفر شود و در تاریخ دیگری به هیچ وجه با این تیم رو به رو نخواهند شد و به فیفا نیز این مساله را اطلاع هواهند داد!

تیم نساجی نیز از این قاعده مستثنی نیست و قائم‌شهری‌ها با حضور در زمین حالا مدعی هستند نتیجه دیدارشان با فولاد خوزستان باید سه بر صفر شود. باید دید سازمان لیگ امروز چه تصمیمی خواهد گرفت وقتی نتایج ازمایش‌های بیمارستان مسیح دانشوری را قبول ندارد و البته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در باشگاه استقلال نیز متغیر است!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: