به تازگی خبر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی، مستند ساز رسانه‌ای شده است.
کد خبر: ۷۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸        04 July 2020

 پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرد + بیوگرافی وعکس
مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می‌باشد گفته میشود تا کنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و یا میترا ابراهیمی تایید و یا تکذیب نشده است.


پیمان قاسم‌خانی متولد۳۰ دی۱۳۴۴، در تهران است. او فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

مدارک تحصیلی پیمان قاسم خانی
پیمان قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است. از جمله فیلمنامه‌های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان و عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه‌ای اثر جووانی گوارسکی بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرد + بیوگرافی وعکس
 

پیمان قاسم خانی برای نوشتن فیلمنامهٔ دختری با کفش‌های کتانی جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را بعهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت. همچنین سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری ۹ (غلامرضا رمضانی) را نوشته‌است.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه
پیمان قاسم خانی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

او در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری می‌کند.

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر جدا شدند.
 
پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرد + بیوگرافی وعکس
 
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: