رئیس جمهور تاکید کرد که اقدامات برنامه‌ریزی شده وزارت نیرو در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین است.
کد خبر: ۷۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴        30 June 2020
حجت الاسلام حسن روحانی در پی گزارش وزیر نیرو در مورد پویش «هر هفته- الف. – ب- ایران» در سال ۹۸، اظهارداشت: در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم.

متن پیام تقدیر رئیس جمهور از اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت نیرو به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدامات برنامه‌ریزی شده در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق (الف و ب)، عبور بی مشکل از تابستان‌های گرم و خشک، ایجاد امنیت روحی و اجتماعی در جهت استمرار بهره‌گیری از دو نعمت ارزشمند، اعتماد لازم برای برنامه‌ریزی اقتصادی و نگاه امیدوارانه به تابستان ۹۹ علیرغم مواجهه با پاندمی کووید ۱۹ و عدم دغدغه مردم در جهت قطعی آب یا برق در بیمارستان یا منزل یا محل کار از یکسو؛ و بیان و تشریح لازم در پایان طرح‌ها و افتتاح آن‌ها به سبکی نوین و دلگرم‌کننده از سوی دیگر، برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین بود.

در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند یاورتان باد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: