رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه چه کسی می‌تواند پویایی انقلاب خمینی کبیر را انکار کند وقتی جهانی برای شهادت یکی از فرزندان این مکتب قیام می‌کند و یکسره سلیمانی می‌شود؟!، گفت: مظهر تفکر قدرت نرم و اعتماد و اتکا به مردم و امروز روز بلوغ و رشد تفکر امام خمینی است.
کد خبر: ۷۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲        02 June 2020

سردار «غلامرضا جلالی»، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در آستانه سی‌ویکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد در پیامی ضمن گرامی داشت این دو روز نوشت: مکتب امام خمینی(ره) زنده است چرا که راه و مسیر او از چشمه جوشان ارزش‌های الهی نشات می‌گیرد، این مکتب هرگز به موزه‌ها نخواهد رفت و مانیفست آن در کتابخانه‌ها خاک نخواهد خورد.

جلالی افزود: چه کسی می‌تواند پویایی انقلاب خمینی کبیر را انکار کند وقتی جهانی برای شهادت یکی از فرزندان این مکتب قیام می‌کند و یکسره سلیمانی می‌شود؟!  
 
به اعتقاد وی، انقلاب خمینی(ره) همچنان پویا و درحال ایجاد موج تغییر در مناسبات داخلی، منطقه‌ای و جهانی در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی،  امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... است. 
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه می‌توان امروز را روز بلوغ و رشد تفکر امام خمینی(ره) دانست، متذکر شد: امروز شاهد توسعه این تفکر در اقصی نقاط دنیا هستیم؛ وقتی در آفریقا، آسیای میانه، آمریکای لاتین و حتی قلب اروپا تفکر امام راحل مطرح می‌شود یعنی خمینی(ره) زنده است. تفکر او، راه و انقلاب او پابرجاست...
 
وی درس‌آموخته‌های مکتب امام را چراغ راه امروز و فردا دانست و ادامه داد: خمینی(ره) به ما آموخت که می‌شود با دست‌های بسته اما با قلب‌های پر از ایمان به نصرت الهی یک رژیم طاغوتی، مستبد و خشن که مستظهر به حمایت شرق و غرب بود را شکست داد و طومارش را در هم پیچید.خمینی(ره) به ما نشان داد پیروزی در قلب‌ها و ذهن‌هاست و می‌توان با «خودباوری» حصارها را در هم شکست و محدودیت‌ها و تحریم ها را پشت سر گذاشت. او ما به یاد داد «ایرانیِ مسلمان می‌تواند.»
 
جلالی خاطرنشان کرد: خمینی(ره) به ما با یاد داد که می‌توان دست به زانوهای خود زد و روی پا ایستاد و دست کثیف و به‌خون آغشته آمریکای جنایتکار را پس زد، او با دم مسیحایی خود به ما درس مقاومت و پیروزی داد.
 
وی با بیان اینکه خمینی(ره) مظهر تفکر قدرت نرم و اعتماد و اتکا به مردم است، تصریح کرد: او هیچگاه مبارزه مسلحانه را به عنوان محور اصلی انقلاب نپذیرفت و همواره بر یک مبارزه مردمی تاکید داشت. البته در دوران دفاع مقدس و در برابر دشمن سربازان خمینی(ره) به فرمان او غوغا کردند و درسی به دشمن دادند که هرگز فراموش نخواهد کرد.
 
به گفته وی امروز پرچم مکتب امام راحل در دستان یار و یاور صالح و خلف ایشان، امام خامنه‌ای عزیز است، اگر دنبال مختصات مکتب امام(ره) در حال حاضر هستیم باید با دقت بیشتر تدابیر فرمانده را دریابیم. سخن امام راحل امروز رساتر از همیشه در بیانات رهبر انقلاب به گوش می رسد.
 
رئیس سازمان پدافند غیر عامل در پایان نوشت:: ایران، فرزند خمینی کبیر و فرزند پانزده خرداد است،  اقتدار ایران امروز مدیون تفکر خمینی(ره) و خامنه‌ای عزیز است. در نهایت باید مراقب تاویل‌ها و تفسیرهای ناصحیح باشیم که تلاش دارند مکتب خمینی کبیر را به این سو و آن سو بکشند. باید پاسدار راستین خط امام باشیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: