رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکارگیری تمام امکانات برای مهار آتش سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲        30 May 2020

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در این تماس‌های تلفنی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت آتش سوزی و اقدامات انجام شده برای اطفاء حریق تصریح کرد: لازم است سریعا تمام اقدامات لازم و ضروری با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار برای جلوگیری از دامنه آتش سوزی و نیز اطفاء حریق بکار گرفته شود و از ضرر و زیان‌های بیشتر و تخریب محیط زیست جلوگیری گردد.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی‌های مشابه بایستی پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم اتخاذ گردد تا از تکرار چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

آقایان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این گفت‌وگو‌های تلفنی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی در مناطق جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی را تشریح کردند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: