معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد گفت: قیمت حبوبات با شیوع ویروس کرونا و محدودیت واردات افزایش یافته است چراکه بخش اعظمی از حبوبات کشور از طریق واردات تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲        30 May 2020

داریوش صفاری با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبی بازار شرایط قابل قبولی دارد اظهار کرد: نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون افزایش قیمت برنج از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صمت  اعلام نشده است تأکید کرد: نظارت در این زمینه به قوت در حال اجراست و حتی در شهرستان‌ها نیز کسبه‌ای که اقدام به فروش برنج با قیمت جدید کرده باشند برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا با هم متفاوت است اگرچه در استان همدان نیز قیمت برخی از خدمات و کالاها تابع کشور هستند ادامه داد: به طور کلی در حال حاضر قیمت‌ها در بازار به ثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: قیمت حبوبات با شیوع ویروس کرونا و محدودیت واردات افزایش یافته است چراکه بخش اعظمی از حبوبات کشور از طریق واردات تامین می‌شود.

صفاری با اشاره به اینکه در این برهه میزان عرضه و تقاضا برهم خورد و افزایش قیمت حبوبات در بازار بروز کرد گفت: ماه آینده قیمت این کالا با ورود تولیدات داخل به بازار کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: شهروندان تخلفات گرانفروشی و کم‌فروشی صنوف را از طریق تلفن‌های ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و اکیپ‌های بازرسی را در زمینه نظارت بازار یاری رسانند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان تأکید کرد: با توجه به دستورات وزارت صمت دپو و احتکار خودرو صفر کیلومتر در پارگینک‌ها  تخلف محسوب می‌شود لذا شهروندان در صورت مشاهده احتکار این خودروها اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: