فرمانده کل سپاه گفت: در شرایط آشفتگی سیاسی آمریکا و صهیونیست‌ها، ما شاهد انتخاباتی با شکوه در کشورمان و پس از آن افتتاح یک مجلس انقلابی هستیم که درمسیر ولایت قدم برمی‌دارد و سپاه نیز حامی و مقوم آن است.
کد خبر: ۷۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲        28 May 2020
 سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم الحاق ۱۲۰ شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: آنچه که امروز در نیروی دریایی و در قالب الحاق شناور‌های جدید برگزار می‌شود، جلوه کوچکی از اثر شکوهمندی جهش تولید در قدرت دفاع دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز ساحل خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است.

وی بیان کرد: نقشه راه ما قوی شدن است و ما راه خود را با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی یافته‌ایم. قوی شدن منطق و آرمان و هدف و برنامه ما است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ارکان قوی‌شدن و معادله حاکم بر آن در دنیا، تصریح کرد: اراده استفاده از قدرت برای درهم شکستن اراده دشمن، حکمت بکارگیری قدرت بر پایه منطق، تدبیر و قاعده و قدرت به عنوان نمادی برجسته از فیزیک اقتدار آفرین یک ملت از ارکان قدرت است، اما در بسیاری از کشور‌ها که صاحب قدرت بزرگ هستند، حکمت بکارگیری قدرت ضعیف است و نمونه آن را در وجود دولت آمریکا می‌بینیم که با وجود سازه‌های گسترده مادی، اما فافد حکمت است و هرچه قدرت بیشتری به کار می‌گیرند، شکست‌های بیشتری را متقبل می‌شوند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: