وضعیت آب و هوا و محور‌های مواصلاتی کشور در عید فطر:
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک پرحجم و روان در طول برخی محور‌های منتهی به شمال کشور گزارش شده است.
کد خبر: ۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵        24 May 2020
 بر اساس گزارش‌های دریافتی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم اکنون شاهد بارش در اکثر محور‌های مازندران هستیم. مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات محور‌های کرج-چالوس، کیاسر -سمنان و سوادکوه مشاهده می‌شود.

ترافیک در محور جنوب به شمال محور کرج-چالوس طول محور پر حجم و روان است. همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز در طول محور پر حجم و روان گزارش شده است. سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردارند.

ترافیک سنگین جاده کرج-چالوس

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: در محور تهران-کرج ترافیک تا عوارضی قدیم تهران نیمه سنگین و اوضاع ترافیک از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ این محور نیمه سنگین گزارش شده و این وضعیت تا کرج ادامه دارد.

کندوان یکطرفه می شود

 سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها در جاده هراز وکندوان از جنوب به شمال پرحجم و نیمه سنگین است، افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی بابیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان بارانی است، گفت: سطح جاده‌های استان با توجه به بارندگی لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه آمدو شد کنند.

سرهنگ قدمی به اعمال محدودیت ترافیکی عید فطر در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: ورود انواع کشنده‌های سنگین شامل کامیون، کامیونت و تریلر به جاده هراز تا ساعت ۲ بامداد سه شنبه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج ساعت ۱۳ امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین بسته شد و از ساعت ۱۶ از کرج به مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: