دژاگه چگونه اول شد؛
کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر راه و رسم رای‌گیری با تعداد نفرات بالا را یاد گرفته است. کافی است یک بازیکن یا مربی ایرانی در این نظرسنجی حضور داشته باشد تا رکورد شرکت‌کنندگان شکسته شود
کد خبر: ۷۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱        20 May 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر راه و رسم رای‌گیری با تعداد نفرات بالا را یاد گرفته است. کافی است یک بازیکن یا مربی ایرانی در این نظرسنجی حضور داشته باشد تا رکورد شرکت‌کنندگان شکسته شود!

پیشتر علیرضا بیرانوند در کمال شگفتی به عنوان ستاره‌ی آسیایی جام جهانی نعرفی شد و در کنار بازیکنی چون هیته‌توشی ناکاتا رتبه اول را بدست آورد! این درحالی است که بازیکنی چون تاکاتا در ۳ جام جهانی بازی کرده ولی بیرو فقط سه مسابقه در یک جام جهانی بازی کرده است!

پیشتر نیز رشید مظاهری در سال ۲۰۱۶ بالاتر از نستروف ازبک بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد! جدیدترین نظرسنجی اما جایی است که اشکان دژاگه بالاتر از علی دایی، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا و .... به عنوان برترین بازیکن آسیایی بوندسلیگا شناخته شد!

این درحالی است که به صورت واقعی، مهدوی کیا و بازیکنان ژاپنی و کره‌ای بودند که سابقه و درخشش بالاتری در این لیگ داشتند اما بازهم ارای عجیب و غریب باعث شد تا نفر اول از واقعیت حقیقی نباشد!

این نظرسنجی‌ها درحالی مطرح می‌شود که سودش فقط برای سایت ای اف سی است و رنک سایت به طرز قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرده است و فقط تنش عجیبی را بین هواداران فوتبال ایجاد میکند و سود دیگری ندارد !

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: