مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام ۶۵ هزار نفر برای بهره‌مندی از تسهیلات یک میلیون تومانی بازنشستگان کشوری جهت سرمایه گذاری در صندوق مالی یکم (ETF) خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴        19 May 2020

وزیری با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با اقساط ۱۲ ماهه از طریق ثبت نام آنلاین در سایت cspf.ir به علاقه‌مندان سرمایه گذاری در صندوق مالی یکم ارائه می‌شود اظهار کرد: مهلت استفاده از این تسهیلات تا پایان امروز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) خواهد بود.

وی درباره تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات گفت: از آنجا که زمان پایان پذیره‌نویسی در این واحدهای سرمایه‌گذاری ۳۱ اردیبهشت اعلام شده است، این بازه زمانی برای دریافت تسهیلات مشخص شده بود.

مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در صندوق مالی یکم بخشی از سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت و دو شرکت بیمه البرز و خوداتکایی امین به عموم مردم واگذار می‌شود گفت: طبق اعلام دولت، این سبد سهام پس از دوماه قابلیت انتقال به غیر و فروش را دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر امکان انتخاب کارگزاری برای استفاده از این تسهیلات گفت: امکان انتخاب چنین گزینه‌ای وجود ندارد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: