تکذیب و انکار از مهدی تاج؛
وضعیت پرداخت طلب مارک ویلموتس به همراه شکایتی که او در فیفا مطرح کرده همچنان باز است.
کد خبر: ۷۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰        19 May 2020

 وضعیت پرداخت طلب مارک ویلموتس به همراه شکایتی که او در فیفا مطرح کرده همچنان باز است.

شکایت و رسیدن به حق و حقوق او یک مساله است اما مورد دیگر و مهم تری که این روزها مطرح شده ماجرای غرامتی است که حکمش به زودی صادر خواهد شد و به این ترتیب اگر فدراسیون فوتبال ایران محکوم شود مشخص نیست که این غرامت شش میلیون یورویی چطور و بر اساس چه هزینه و درآمدی به ویلموتس پرداخت خواهد شد چرا که این هزینه یک سال فدراسیون فوتبال در تمامی زمینه ها است.

ماجرای عجیب تر اما جایی است که خبرآنلاین چندی پیش موضوعی را مطرح کرد که فدراسیون فوتبال پیش از قرارداد با ویلموتس بابت هر شب اقامت او و دستیارانش در هتل اسپیناس مبلغ 12 میلیون تومان را پرداخت کرده است که هزینه باورنکردنی است.

خودرو لوکسی که در اختیار ویلموتس بود + عکس

ضمن اینکه در اختیار داشتن یک خودرو لوکس بنز به صورت 24 ساعت نیز موردی بود که توسط این خبرگزاری مطرح شد. مهدی تاج اما چنین موضوعی را ظهر امروز در برنامه تلویزیونی تکذیب کرد و گفت:« بحث خودرو لوکس و بنز اصلا صحت ندارد. ما خودرویی در اختیار ویلموتس قرار داده بودیم که سابق بر این هم در اختیار سرمربی تیم ملی بود و اصلا لوکس و بنز نبود! الان هم این خودرو در فدراسیون فوتبال موجود است»!

اما عکس های منتشر شده از ورود ویلموتس نشان می دهد که این خودرو لوکس بنز صحت دارد و صحبت های تاج خلاف واقعیت مطرح شده است. این روزها فدراسیون فوتبال زیر شدیدترین انتقادات مطرح شده و فشار رسانه ها قرار دارد و مشخص نیست این بحران مالی را از چه طرقی پشت سر خواهد گذاشت.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: