پارسینه گزارش می‌دهد:
سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: تنها کاری که هازارد در ادامه عمر فوتبالش باید انجام دهد این است که تلاش کند تا نقش اصلی خودش را در مادرید بازی کند.
کد خبر: ۷۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶        31 March 2020
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک درباره وضعیت این روز‌های ادن هازارد هافبک مصدوم رئال مادرید در این باشگاه گفت: هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید بدشانس بود. هرچند فکر می‌کنم در آینده نقشی کلیدی برای این باشگاه بازی خواهد کرد.
به گزارش پارسینه و به نقل از AS، این مربی فوتبال در ادامه گفت: هازارد بسیار معقول و آرام است. هازارد این روز‌ها روی بهبود مصدومیتش تمرکز کرده و تلاش دارد تا بازی‌های کمتری را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.
مارتینز در ادامه گفت: تنها کاری که هازارد در ادامه عمر فوتبالش باید انجام دهد این است که تلاش کند تا نقش اصلی خودش را در مادرید بازی کند. اتفاقی که به زودی رخ خواهد داد.
این مربی تیم ملی بلژیک گفت: هازارد در سنی عالی برای مسئولیت‌پذیری در باشگاهی مانند مادرید و تیم ملی بلژیک قرار دارد. ضمن اینکه این بازیکن به خوبی توانسته تا با شرایط لالیگا و فوتبال اسپانیا سازگار شود و اگر مصدوم نمی‌شد می‌توانست نقشی مهمتر در مادرید بازی کند. اطمینان دارم هازارد به زودی شرایط آرمانی خودش را به دست می‌آورد و خیلی زود دوباره ستاره رئال مادرید و تیم ملی بلژیک می‌شود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: