رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان از غربالگری ۵۰۰۰ نفر در ورودی‌های تویسرکان برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸        29 March 2020

حسین ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی در ادامه اجرای طرح غربالگری، زنجیره انتقال ویروس کرونا را زودتر قطع خواهد کرد، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مسافران کمتری را در مبادی ورودی شهرستان غربالگری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۲ ایستگاه بازرسی سلامت در مبادی ورودی تویسرکان دایر است، اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته ایستگاه ورودی شهرستان تویسرکان از سمت جوکار را نیرو‌های اورژانس پوشش می‌دهند و مسئولیت ایستگاه ورودی از سمت کنگاور را نیرو‌های هلال احمر به عهده دارند.

حسین ترکاشوند از فعالیت تیمی ۲۲ نفر متشکل از نجات گران، داوطلبان و جوانان که در میان آن‌ها ۸ خانم نیز وجود دارد، در این ایستگاه بازرسی خبر داد و گفت: این افراد در ۴ شیفت ۶ ساعته، تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از مسافران را غربالگری کرده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت خیرین تویسرکانی با کمیته مقابله با کرونا در این جمعیت، گفت: یکی از داوطلبان که عضو شورای اجرایی هلال احمر شهرستان نیز است ۲ دستگاه تب سنج دیجیتال با حدود قیمتی ۵۰ میلیون ریال را به این جمعیت اهدا کرد که هم اکنون به وسیله اعضای تیم‌های غربالگری در ۲ ایستگاه بازرسی سلامت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترکاشوند ضمن توصیه به رعایت بهداشت فردی و عمومی، خانه ماندن را بهترین راه پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس دانست و گفت: مدتی در قرنطینه ماندن قطعاً بهتر از فوت عزیزان است پس بیایید یک بار دیگر با عزم ملی و اراده راسخ هرکس خود را قطع کننده زنجیره انتقال بداند تا در کوتاه‌ترین زمان ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: