سرمربی استقلال می‌گوید مدیرعامل آینده آبی پوشان پایتخت باید توانا و پولساز باشد.
کد خبر: ۷۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶        29 March 2020
 در پی تحولات مدیریتی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده در آخرین اظهارات خود روز گذشته اعلام کرد بعد از پایان یافتن دوران درمان خود درباره مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت جلسات لازم را برگزار خواهد کرد.

همچنین مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه طی یک تا دو روزه آینده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال توسط هیئت مدیره انتخاب می‌شود، گفت: با انتخاب مدیرعامل جدید شرایط برای باشگاه استقلال نیز بهتر و پایدارتر دنبال می‌شود.

در ادامه این اظهارات فرهاد مجیدی سرمربی استقلال درباره تحولات مدیریتی باشگاه استقلال و انتخاب مدیرعامل جدید این تیم گفت: استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.
او افزود: مثل آقای خلیل‌زاده من هم به نمایندگی از مجموعه تیمی استقلال از آقای موسوی دعوت می‌کنم که دوباره حامی تیم محبوبشان باشند. به هر حال عملکرد‌ها کاملا مشخص است؛ نتیجه حضور یک ماهه ایشان در مقایسه با حضور بی‌فایده بسیاری از مدیران در یکی دو سال و سال‌های گذشته.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: