پیشکسوت استقلال گفت: اینکه استقلال از بلاتکلیفی خارج شد و مدیرعامل خود را شناخت، اتفاق بسیار خوبی است.
کد خبر: ۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶        28 February 2020

«علیرضا واحدی نیکبخت» در گفتگویی اظهار داشت: اینکه استقلال از بلاتکلیفی خارج شد و مدیرعامل خود را شناخت اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده گزینه بسیار خوبی برای استقلال بود و او می‌تواند این تیم را بار دیگر به روزهای بسیار خوبش برساند. استقلال تیم بسیار بزرگی است و عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می کشد و اینکه چنین تیمی مدیرعامل نداشت زیبنده نام بزرگ استقلال نبود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی مقابل گل‌گهر نمایش بدی نداشت اما فرصت‌های خوبی که به دست آوردند تبدیل به گل نشد تا روی اتفاق گل خورده و شکست بخورند.

نیکبخت تصریح کرد: فکر می‌کنم داور در دقیقه آخر یک پنالتی ‌به سود استقلال نگرفت چرا که دروازه‌بان گل‌گهر خطای صددرصد روی علی کریمی انجام داد.

وی تاکید کرد: استقلال با مشکلات مالی زیادی روبروست و مدیران گذشته این تیم هیچ قدمی برای این تیم بر نداشتند و کار فتح‌الله‌زاده سخت است. هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده ‌انتظارات زیادی داشته و توقع دارند او بتواند استقلال را مثل گذشته قهرمان کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با فرهاد مجیدی تیم خوبی است و اگر از او شاگردانش حمایت‌های لازم صورت بگیرد به طور حتم مدعی قهرمانی خواهد بود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: