عواقب غیبت زردپوشان در زمین؛
دیشب نیز ویدیویی از رختکن سپاهان منتشر شده که در آن امیر قلعه‌نویی اشاره می‌کند به اینکه بازیکنان تیمش فعلا به سمت راهرو نروند تا بازیکنان پرسپولیس به طور کامل به رختکن بروند! این یعنی عدم حضور بازیکنان این تیم به زمین مسابقه کاملا با دستور کادر فنی و از پیش تعیین شده بوده است.
کد خبر: ۷۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸        24 February 2020

دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان که تا حدود زیادی قهرمان لیگ را نیز مشخص می‌کرد لغو شد؛ آن‌هم به دلیل حاضر نشدن سپاهان در زمین مسابقه!

ماجرا از این قرار است که بعد از اعلام سازمان لیگ، مبنی بر بدون تماشاگر شدن این مسابقه؛ سپاهانی‌ها اعلام کردند این دیدار باید با حضور تماشاگر برگزار شود در غیر این صورت لغو شود بهتر است! با این حال سازمان لیگ زیر بار این تصمیم نرفت تا مسابقه هر طور که هست برگزار شود اما تیم فوتبال سپاهان به بهانه هجوم تماشاگران اطراف هتل، با ۴۵ دقیقه تاخیر به ورزشگاه رسید و بعد از ورود به ورزشگاه نیز به سمت زمین چمن نیامد تا بازیکنان پرسپولیس به رختکن بروند.

یگان ویژه استان اصفهان اما صحبت‌های مدیران سپاعان مبنی بر هجوم هواداران خودی در این زمینه را رد می‌کند. سرهنگ نورعلی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان گفت: تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه کسی به ما اعلام نکرد که بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. با این حال ما برای هر دو مورد آماده بودیم. از زمانی که این موضوع را به ما اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، ما با مسئولان دو تیم صحبت کردیم و قرار بود از ورود تماشاگران به ورزشگاه جلوگیری کنیم. فرمانده یگان ویژه استان اصفهان ادامه داد: در مورد اتفاقات مقابل هتل هم مسئولیت با نیروی انتظامی استان بوده است. ما از صبح آماده بودیم و اگر مسئولان باشگاه سپاهان اعلام می کردند که مقابل هتل مشکلی وجود دارد ما آنها را اسکورت می کردیم اما نمی دانم به چه دلیل سپاهانی ها خروج شان را از هتل به تعویق انداختنند. هیچ گونه تعرضی از سوی هواداران سپاهان به تیم نبوده است و بازیکنان این تیم بدون مشکل هم بیرون آمدند. برخی هواداران سپاهان مقابل هتل بودند اما هیچگونه جلوگیری از خروج آنها از هتل صورت نگرفته است.  امنیت مثال‌زدنی مقابل هتل سپاهان بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. امنیت کاملاً برقرار بوده و سپاهانی ها خودشان در خروج از هتل تعلل کردند و برنامه شان را به تعویق انداختند.

دیشب نیز ویدیویی از رختکن سپاهان منتشر شده که در آن امیر قلعه‌نویی اشاره می‌کند به اینکه بازیکنان تیمش فعلا به سمت راهرو نروند تا بازیکنان پرسپولیس به طور  کامل به رختکن بروند! این یعنی عدم حضور بازیکنان این تیم به زمین مسابقه کاملا با دستور کادر فنی و از پیش تعیین شده بوده است.

حالا با گزارش ناظر بازی یعنی جلال مرادی؛ به احتمال فراوان نتیجه این مسابقه سه بر صفر به سود پرسپولیسی‌ها خواهد شد؛نتیجه‌ای که با غیبت سپاهان به سود سرخ‌های پایتخت تمام می‌شود. البته اگر اتفاقات دیگری خارج از دایره فوتبال رخ ندهد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: