پله، اسطوره فوتبال برزیل اظهارات اخیر فرزندش درباره دچار شدن او به افسردگی در اثر بیماری‌های جسمی سال‌های اخیرش را رد کرد.
کد خبر: ۷۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴        14 February 2020

 پله می‌گوید اظهارات اخیر فرزندش «ادینیو» درباره منزوی و خانه نشین شدن او به خاطر دچار شدن به افسردگی که حاصل بیماری‌های جسمانی اخیر اسطوره فوتبال برزیل بوده است، صحت ندارد.

پله که ماه اکتبر سال جاری ۸۰ ساله می‌شود، گفت: از همه بابت دعا و آرزوی سلامتی کردن برای من و نگرانی‌شان بابت وضعیتم، تشکر می‌کنم. حال من خوب است. امسال ۸۰ ساله می‌شوم. من هم روز‌های خوب و بد خودم را دارم که این برای افرادی در سن و سال من طبیعی است. من از چیزی نمی‌ترسم و در مورد کار‌هایی که انجام می‌دهم، انگیزه و اراده دارم.

پله افزود: هفته گذشته من در بخشی از فیلمبرداری یک مستند در استودیو، این افتخار را داشتم که رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل را ملاقات کنم. همچنین ماه گذشته برای دو مراسم تبلیغاتی، دو جلسه عکسبرداری داشتم. علاوه بر این‌ها، چند رویداد دیگر را هم پیش رو دارم که باید در آن‌ها شرکت کنم. من هرگز از عمل به تعهدات برنامه همیشه پرمشغله‌ام خودداری نمی‌کنم. محدودیت‌های جسمانی را که برایم به وجود آمده است، به بهترین شکل ممکن می‌پذیرم، اما باز هم می‌خواهم به کارهایم ادامه دهم.

ستاره سابق تیم فوتبال سانتوس در نتیجه عمل جراحی که سال گذشته روی ناحیه لگن انجام داد، دچار محدودیت‌هایی در راه رفتن شده است و به همین دلیل با کمک واکر قدم برمی‌دارد؛ که او با یک هزار و ۲۸۱ بازی با پیراهن سانتوس بیش از هزار گل در دوران بازیگری‌اش به ثمر رسانده است، با ۷۷ گل ملی همچنان بهترین گلزن تاریخ سلسائو محسوب می‌شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: