معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه تاحدودی مشکلات حوزه های آب و برق در گیلان رفع شده است، گفت: تلاش می شود که باقی مشکلات تا پایان امروز برطرف شود.
کد خبر: ۶۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴        13 February 2020
محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهیم بست، اظهار کرد: از ۷ هزار خانوار شهری ۲ هزار خانواده شهری فاقد آب هستند.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ۳۲۰ هزار مشترک آب روستایی دارد، افزود: از این تعداد ۴۴ هزار مشترک فاقد آب هستند که اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی برای رفع این مشکل در کوتاه‌ترین زمان در مناطق مختلف گیلان حضور دارند.

نوبخت در ادامه با اشاره به مشکلات قطعی برق گیلانیان بر اثر بارش برف، گفت: از یک میلیون و ۴۶۷ هزار مشترک گیلان ۷۴ هزار خانوار در خاموشی به سر می‌برند که امیدواریم تا پایان امروز خاموشی‌ها برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تا پایان امروز و یا در ساعات اولیه فردا، تصریح کرد: در حوزه راه روستایی نیز اقدامات آغاز شده و از امکانات استان‌های معین و همجوار برای بازگشایی مسیرهای روستایی استفاده می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور به مشکلات به وجود آمده در حوزه برق و آب در گیلان اشاره کرد و افزود: انسداد راه‌ها مشکلاتی را به وجود آورد با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: