معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در طرح اقدام ملی مسکن به علت اینکه براساس ظرفیت‌ها، نام نویسی صورت می‌گیرد، امکان انتقال متقاضیان به سایر طرح‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۶۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷        12 February 2020

محمود محمود زاده گفت: در شهر جدید پردیس ۳ هزار واحد بطور متوسط ۴۶.۵ درصد نام نویسی کردند و چون براساس ظرفیت نام نویسی می‌شود امکان جابه جایی شهر وجود ندارد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جابه جایی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار نیست ادامه داد: در صورتی که در برخی از شهر‌ها ظرفیت جدید ایجاد شود امکان جابه جایی خواهیم داشت و در همه شهر‌ها به محض ایجاد ظرفیت جدید نام نویسی اغاز می‌شود.

محمود زاده بیان کرد: ما در شهر جدید پردیس دچار کمبود ظرفیت هستیم و اراضی برای توسعه این طرح نداریم و برای افرادی که متقاضی سکونت در شهر تهران هستند شرایط برای نام نویسی در شهر ایوانکی را فراهم کردیم و مردم استقبال خوبی هم از این شهر کردند.

وی افزود: پایش اولیه صورت گرفته است و بعد از ارسال پیامک، افراد می‌توانند با مراجعه به سایت برای تکمیل نام نویسی اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه امکان فروش امتیاز در این طرح وجود ندارد گفت: در طرح‌های گذشته افرادی که برای دریافت مسکن دولتی نام نویسی کرده بودند، اما امتیاز خود را به فروش رساندند در این طرح نتوانستند نام نویسی کنند، زیرا افراد فقط یکبار می‌توانند از امتیاز دریافت مسکن دولتی استفاده کنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: